Saturday, April 4, 2009

updates!!!

hmmm 1st March 2009??? Dah sebulan blog nie tak di updatekan.. BZ?? mungkin aku je kot.. dah sebulan since last session dekat akar karya... untill last friday.. hhaahaha

Last friday jamming session dah bertukar ke studio kat wangsa maju.. emmm!! apa ye nama studio tuh?? sesape yang tahu kindly update...

Melangkah masuk.. Wow.. sangat luasa buleh buat dance floor.. Mahazam ajak buat gig dalam tuh.. hahahah.. besar sangat la

Pada aku last session agak menarik.. cuma nak control sound agak susah.. tempat baru agaknyer?? tapi best jugak malam session malam tuh..

So next week songs

1. Flight of Icarus
2. Youth gone wild
3. Separate Ways
4. Aces High - hahahahah ini aku yang tambah

Well until next week

ROCK ON!!!!

ps // gambar tak de la.. pakai compact aku gambar tak cun tapi lepas aku PP nanti aku upload la mana yang sesuai.. huhu

3 comments: